Tuesday, May 15, 2007

pengumuman

Firstly, aku nak minta maaf dan kesal atas performance buruk aku terhadap 8sen. Dah 2 kali aku susahkan korang due to my unacceptable delays in posting my storyline.
Secondly, berdasarkan komen2 tertentu, aku rasa quality entry aku pun tak seberapa compared to u guys. This may greatly leaving negative impacts to the whole artwork of 8sen.
Maka, setelah mempertimbangkan baik buruk dari semua aspek, aku fikir, adalah sesuai dan bertepatan pada masanya untuk aku mengundurkan diri dari keluarga 8sen demi kebaikan semua pihak.
Terima kasih atas semua kenangan dah pengalaman dari 8sen. Aku harap this wouldn't end our friendship. Halalkan segalanya. Minta maaf sekali lagi.
Fadzli a.k.a. oDJa

3 comments:

famia said...

assalamualaikum oja.

first skali. sori byk2. tekasar bahse dan garang mcm singe. camnila. aku pk 8 juta kali dah ni.tah da bape kali aku nak tules tapi asik tekan backspace ngn delete.

gini..

memang tak patot gak kali kedua ni ko penalti sampai ke 2 minggu. pastu ko x bagitau sket pon awal2 yg ko nak pospon lame gile. yela.. munken sbb ko ade komitmen laen ataupon bz ngn keje ke ape ke. aku kan da mention dlm MOM dulu2 kala. bagitau je kat diorang sume kalo nk submit lambat. sbb diorang sume sangat teramat la tolerate belaka. xpela. benda da jadi kan.

lagi satu...

8sen ni keje amal. keje suka2. aku malas la nak amek seriyes. kalo dr mule lagi maseng2 da setuju sepakat nk join 8sen... maka.. baek buruk cepat laju individu tu sendiri.. sepatotnye.. diterima aje 100%. kan?

lagi satu lagi...

aku tak SURUH ko tarek diri/quit/resigned atau apa2 yg sekutu dengannya. aku jarang sangat nak tegas marah hangin ngn kawan2. sbb aku mmg tak reti nak hangen. cume anggap la kata2 aku sms/komen tu sume kata2 tegas je. bukan suruhan atau paksaan bagai.

lagi satuu jugak...

aku tak suke setelkan bende pakai intenet. takleh nak face to face. tu keje org penakot je. makanya.. segala resignation ko ni.. aku tak terima. mereka pon x terima. bak kata qasey.. bertolak ansur itu indah. sangat2. hehe. betol.

makanya.. kesimpulannya:

1- aku bukan jenis buang org. kalo betol2 ko nak quit pon.. ko jumpe jugak lagi 7 orang sen yg lain ni. kuasa veto bukan kat tangan aku.

2- 8sen ni keje sukarelawan bukan paksawan. risiko atas tanggongan korang sendiri sejak korang cakap 'YA.. nak join 8sen'.

3- Semua ahli 8sen pon ade komitmen yg lansung dan tak lansung mahupon adhoc. makanya.. sama2 la paham memahami. cuma satu je... pesan awal2 kalo ade imejensi pape. insyaallah takde sape yg marah punye.

4- aku tak suka jadi projek menejer yg dibenci masyarakat. sejak aku sound ko kat tagbod tu... sampai skarang aku tak senang hidop. pening nk pk. haha. makanya.. aku tak terima lansong pon pengunduran ko.

5- setiap keputusan/tindakan berkaitan 8sen sume adalah dijalankan oleh kesemua ahli 8sen yg laen. bukan 1 sen je yg buat decision.

6- Setiap ahli 8sen.. ada yg hebat menules. ada yg menules biase2 aje. terpulang. bakat menules.. bukan semua orang ada. jujurnya.. aku ajak buat projek 8sen ni sbb..
- aku bosan
- tgk org len tules bluk.. saje nk ajak korang cube gak
- da takde keje
- saje nk carik pasal

kesudahannya..

a) aku pon dapat penalti ni. sbb nk katamkan penutop round 2. walaupon jujurnya rasa mcm agak dihempap batu psl ko spoilkan watak dedi jd gay. dulu round 1.. radi da spoil. sbb konfes direk kat karem. sunggoh spoilll. haha. disebabkan dihempap batu.. maka aku pon tehegeh2 sket nk menulis ni. tak ketinggalan juge ditambah ngn workload keje opis.

b) dahla. kalo ade problem... setel cara baek2. setel ramai2. bukan aku sorang je. aku harapkan kejesama ngn 7 sen yg laen. sbb kite mcm femili ceriye konon2nye. konon2 mcm cubet peha kanan.. lutut kiri pon terase juge la.

c) maseng2 da tua. tak molek la nak gado2 mcm ni. aku pening. ko pon pening. diorang lagi pening. maka.. amek yg jernih buang yg keruh.

apa2 yg tak puas hati atau konpius atau teringin nk teros terang.. cakap aje. aku oke. sediye mendengar. harap2nye lah.

semua yg tak senonoh tak semenggah ni sume dari aku. makanye.. aku dulukan ngn susunan jari kaki dan tangan.. mentak maap atas segala kekasaran bahse bagai. gadis tak elok kasar sangat. tak sopan. hehe.

oke.
tunggu aku kumpol penalti.
aku br dpt benapas ngn werklod keje ni. br setel demo. design x abes lagi ni. cumenye... harap2 pemegang penalti tebanyak maseh lagi ko la ye oja. hehe. gurau.

wassalam.

DarkWan said...

Selamat aku bukan Project Manager. Heheheh.

Tadelah. Bagi aku, ko cuma xapdet lama sangat je. Itu je isunya. Bukan xapdet dlm ertikata apdet entri. Tapi lebih kepada "inform". Pening ke, sakit ke, apa ke, tu je.

Kita pun kerja lain-lain tempat, lain-lain bidang. Workload xsama, jadi tak adil juga kalo nk kata ko leh spent ur writing time after this, after that, bcz I barely knows your job.

"Winners Never Quit. Quitters Never Win !"

iwafays said...

Ye. Sme pon atas diri memaseng. Sukerelapansen je sme. Kitorg manede marah kt ko. Geram je. Smerang pon x sempurna. Tp etlis bgtau la kalo ade problem ke x sempat ke ape.Zaman pon da maju. Tenet ade henpon pon ade.Pegi kemane pon ade roaming. Ko pon ade bakat...eceh..aku rase karangan ko pon jawoh lebeh baek dr aku..Lgpon kannye senang nk cari org ganti ko...sapela yg sudi nk masok 8 sen yg x seberape neh...